Centrum napraw
powypadkowych

Zakres usług

Co zrobić
w razie wypadku

Miałeś wypadek? Zachowaj opanowanie i zobacz, co robić dalej. Od zabezpieczenia miejsca, poprzez udzielenie pomocy poszkodowanym, aż po zgłoszenie szkody i naprawę pojazdu – poznaj szczegółowy plan działania, aby sprawnie wrócić na drogę.
Pobierz Twój Poradnik na wszelki wypadek.
Pobierz

Centrum napraw
powypadkowych

+48 76 75 92 690
Blacharnia Lakiernia
Nasz serwis przeprowadza naprawy zgodnie z zaleceniami oraz technologią producenta, co gwarantuje zachowanie gwarancji na Twój pojazd. Używamy nowoczesnych narzędzi i stosujemy oryginalne lakiery.
Gwarancja Mobilności
Program pomocy drogowej oraz innych usług, do którego zyskujesz dostęp przy zakupie nowego pojazdu u Autoryzowanego Dealera w Polsce. Świadczenie to jest automatycznie przedłużane po przeprowadzeniu przeglądu w Autoryzowanym Serwisie na terenie Polski.
Oryginalne części zamienne
Używamy wyłącznie oryginalnych części zamiennych objętych gwarancją producenta, co gwarantuje niezawodność i długotrwałość napraw. Dzięki nowoczesnemu wyposażeniu oraz doświadczonemu zespołowi, Twój samochód znajduje się w najlepszych rękach.
Potrzebujesz holowania?
Wykorzystaj Gwarancję Mobilności lub skontaktuj się ze swoim ubezpieczycielem bądź ubezpieczycielem sprawcy – numer telefonu znajdziesz na swojej polisie. Pamiętaj też, aby zapytać o możliwość otrzymania samochodu zastępczego po wypadku.
Bezgotówkowa likwidacja szkód
Zapewniamy kompleksową obsługę likwidacji szkody, realizowaną bezgotówkowo z polisy AC lub OC sprawcy. Po zgłoszeniu szkody i uzyskaniu numeru zgłoszenia, umów się na spotkanie z naszym doradcą serwisowym, a my zajmiemy się całą resztą, od początku do końca.
Samochód zastępczy
Większa wartość rynkowa pojazdu: Dzięki korzystaniu z oryginalnych części i usług Autoryzowanego Serwisu, Twój samochód utrzymuje udokumentowaną historię oraz wyższą atrakcyjność na rynku.

Numery pomocy drogowej
w ramach Gwarancji Mobilności

Gwarancja
Mobilności Audi
połączenie bezpłatne
(na teranie Polski):
połączenie płatne
z zagranicy:
Gwarancja Mobilności
Volkswagen
Krajowy (bezpłatny):
Za granicą:
Numer dedykowany
samochodom ID:
CUPRA Service Mobility
Krajowy (bezpłatny):

Sprawdź
swoje prawa

Masz prawo do naprawy samochodu w Autoryzowanej Stacji Obsługi zgodnie z procedurami i technologią producenta. Zapraszamy do zapoznania się z informacjami na stronie.
Sprawdź szczegóły

Oświadczenie
o zdarzeniu drogowym

Pobierz

Skontaktuj się
Centrum Napraw Powypadkowych

    opcjonalne
    Rozwiń
    Pozostawienie prze Pana/Panią danych i wysłanie formularza oznacza zgodę dla Salonu Świtoń-Paczkowski Sp z o.o. z siedzibą w Zielonej Górze na skontaktowanie się (w celu przedstawienia informacji na temat zakupu samochodu, usług serwisowych, możliwych sposobów finansowania, ubezpieczenia lub zaproponowania i/lub umówienia jazdy testowej) z użyciem numeru telefonu lub adresu e-mail. Podanie danych jest dobrowolne, ale konieczne do kontaktu w celu obsługi zapytania i przygotowania oferty. W każdej chwili może Pan/Pani cofnąć udzieloną zgodę wysyłając e-mail na adres: iod@switon-paczkowski.pl

    Po zweryfikowaniu Pana/Pani danych i potwierdzeniu zainteresowania powyższymi informacjami – w celu przygotowania konkretnej oferty – Pana/Pani dane przekażemy do Volkswagen Group Polska Sp. z o.o. z siedzibą w Poznaniu (61-037), ul. Krańcowa 44, wpisanej do Krajowego Rejestru Przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy w Poznaniu – Nowe Miasto i Wilda, pod numerem KRS 0000327143, NIP 782-24-63-563, REGON 301062169 (VGP). Szczegółowe informacje na temat przetwarzania danych osobowych znajdują się pod adresem: Polityka prywatności
    Załącz zdjęcia
    newsletter